Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen van Kidzroom is heel eenvoudig: nadat je de gewenste producten in de winkelwagen hebt geplaatst, kun je jouw bestelling afronden door op "bestellen" te klikken. 

 

Om een product te bestellen dien je deze eerst in het winkelmandje te plaatsen. Je kunt ook verder shoppen en meerdere artikelen bestellen. Afhankelijk van het orderbedrag betaal je maar één keer bezorgkosten. Je kan je winkelmandje altijd wijzigen door het aantal, de maat en/of de kleur aan te passen of door een product helemaal te verwijderen. 

 

Vervolgens vragen we je om een afleveradres in te vullen. Het is mogelijk om een apart afleveradres en factuuradres op te geven, zodat je je pakketje op een andere plek kunt ontvangen, bijvoorbeeld je werkadres of het adres van een vriend(in) die overdag thuis is of als je iets als cadeau aan iemand wilt versturen. Na het opgeven van je adres, kies je de gewenste betaalwijze. Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Bancontact, Sofortbanking, Giropay, Visa Mastercard, Maestro, Apple Pay, Google Pay en Creditard. Betalen gebeurt via een beveiligde verbinding. Na afronding van de betaling krijg je een bevestiging in beeld en een mail toegestuurd.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, na het plaatsen van de bestelling en het afronden van de betaling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Daarnaast ontvang je van ons een tweede e-mail met de betalingsbevestiging en de track&trace code van de vervoerder. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. Bewaar de track en trace code goed! Het kan voorkomen dat de orderbevestiging terecht komt bij de ongewenste items/spam mail. 

Wat zijn de verzendkosten?

Kidzroom rekent bezorgkosten voor iedere order. Deze kosten zijn per land verschillend. De kosten worden duidelijk kenbaar gemaakt, voordat je naar de betaalpagina gaat. Dit staat duidelijk in stap 1 van het orderproces. Wanneer je hierover vooraf geïnformeerd wilt worden, kun je terecht bij de klantenservice.

 

 

De volgende kosten voor een bezorging zijn van toepassing:

Nederland: € 4,95*
België: € 4,95*
Duitsland: € 4,95*
Luxemburg: € 6,95*
Frankrijk: € 7,95*
*Vanaf € 50,- gratis verzending

 

Overige landen

Spanje: € 16,95*
Italië: € 16,95*
Ierland: € 16,95*
*Vanaf € 80,- gratis verzending

Kan ik veilig betalen?

Ja, bestellen bij Kidzroom is volledig veilig. Je betaling verloopt via de beveiligde verbinding van PAY. Je privacy wordt gewaardborgd en je gegevens zullen nooit in handen van derden komen. Je kunt gebruik maken van de volgende betaalmethoden: iDEAL, PayPal, Bancontact, Sofortbanking, Giropay, Visa Mastercard, Maestro, Apple Pay, Google Pay en Creditcard. Hebben wij de order ontvangen, dan wordt jouw bestelling gereed gemaakt! 

 

Kidzroom garandeert de veiligheid van jouw persoonlijke gegevens. Dit gebeurt doordat wij gebruik maken van een beveiligde internetverbinding tijdens het bestelproces; te zien aan het slotje in de adresbalk van je browser. 

 

Op deze manier weet je zeker dat je op een veilige manier aan het winkelen bent. 

Hoe kan ik betalen?

In onze webshop op Kidzroom.nl kun je gebruik maken van verschillende betaalmethodes. Je kunt je online bestelling op verschillende manieren betalen: iDEAL, PayPal, Bancontact, Sofortbanking, Giropay, Visa Mastercard, Maestro, Apple Pay, en Google Pay. 

Wat is de levertijd?

De levertijd van producten van Kidzroom verschilt per land. Wij proberen jouw pakket zo snel mogelijk te verzenden. 

  • De levertijd voor Nederland is 1-2 werkdagen.
  • De levertijd voor België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk is 2-3 werkdagen.
  • Verzendingen binnen de rest van Europa duren 3-4 werkdagen.

 

Als Kidzroom uw bestelling vóór 12.00 uur ontvangt, wordt het pakket dezelfde werkdag verzonden. Bestellingen die na 12.00 uur worden ontvangen, worden de volgende werkdag verzonden.

 

Alle pakketten worden verzonden met DPD. DPD levert van maandag tot vrijdag tijdens normale kantooruren. De verzendingskosten worden automatisch berekend bij het plaatsen van een bestelling. Gelieve rekening te houden met eventuele importkosten die kunnen aangerekend worden.

Kan ik mijn (afgeprijsde) producten retourneren?

Mocht een Kidzroom (afgeprijsd) artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kan dit product geretourneerd worden. Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling mag je de retour aanmelden en dan heb je 14 dagen de tijd om de zending retour te sturen. Bekijk de voorwaarden en voor meer informatie op onze site onder de button “Retourneren”. 

Zijn de prijzen op Kidzroom.nl inclusief BTW en verzendkosten?

De prijzen op de website van zijn altijd inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

Heeft Kidzroom.nl ook een winkel of kan ik alleen online bestellen?

Wij hebben helaas geen fysieke Kidzroom winkel waar je eens gezellig kan rondsnuffelen. Gelukkig is het aangenaam vertoeven in onze kleurrijke webshop met alle prachtige producten voor kinderen en volwassenen.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Ja, om de veiligheid te garanderen wordt iedereen gevraagd zichzelf eerst te registreren in 'my account'. Ben je een nieuwe klant en sta je nog niet geregistreerd? Dan kun je hier een account aanmaken. Nadat je het hele formulier naar waarheid hebt ingevuld, kun je de bestelling doorzetten. 

Wanneer je een account aanmaakt, kun je de volgende keer gemakkelijk inloggen met je inloggegevens. 

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Kidzroom.nl laat haar pakketten bezorgen door DPD. 

Hoe stuur ik een pakketje retour?

Onder retourneren verstaat Kidzroom een besteld artikel dat teruggestuurd wordt door de klant naar het retouradres van Kidzroom. De verzendkosten en risico's van het terugsturen zijn voor rekening van de koper. Binnen 14 dagen dagen na ontvangst van de bestelling mag je de retour aanmelden. 

 

Stap 1:

Vul het retourformulier in en verpak de artikelen (onbeschadigd en ongedragen). Vermeld hierbij duidelijk de volgende gegevens:

- Bestelnummer

- NAW-gegevens

- De reden van ruiling/retournering

 

Stap 2:

Noteer het retouradres op het pakket: 

Vadobag Europe B.V.
o.v.v Kidzroom retouren

Technopol 33
5026 SB Tilburg
Nederland


Stap 3:

Retourneer het pakket binnen 14 dagen via een pakket service punt. 

 

Stap 4:

Wij zullen jouw retourzending binnen 14 dagen na ontvangst verwerken. 

Als ik het bestelde artikel wil ruilen, kan dat?

Helaas is het nog niet mogelijk een artikel te ruilen. Als je een artikel wilt ruilen voor een ander model of andere kleur, zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen en het andere artikel retour sturen. Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling mag je de retour aanmelden en dan heb je 14 dagen de tijd om de zending retour te sturen. Bekijk de voorwaarden en voor meer informatie op onze site onder de button “Retourneren”. 

Heeft u een klacht over een product?

Kidzroom.nl besteedt haar uiterste zorg om artikelen te leveren en de service te verlenen die voldoen aan uw verwachting. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel of service niet voldoet, dan verzoeken wij u vriendelijk uw klacht(en) bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]

Hoe kan ik contact opnemen met Kidzroom.nl?

Je kan ons bereiken door een e-mail te sturen naar [email protected]. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 (0)13 - 59 42 336.
Wil je teruggebeld worden? Laat dan in je e-mail je telefoonnummer achter. 

Krijg ik garantie op de artikelen die ik besteld heb?

Wij leveren kwaliteitsartikelen, maar het kan uiteraard voorkomen dat er helaas toch iets mis is met je artikelen. Je hebt recht op de wettelijke garantie. Bereikt een product je niet in perfecte staat of vertoont het - bij normaal gebruik - binnen korte tijd mankementen, dan zorgen wij dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt.

Neem hiervoor contact op met [email protected]

Wat is de minimale bestelwaarde?

Om een bestelling te kunnen plaatsen dient de orderwaarde minimaal € 19,95 te zijn.

Waarom is er een minimum bestelbedrag?
Om jouw bestelling te verwerken worden er verschillende kosten gemaakt zoals: transactiekosten, verpakkingskosten, inpakkosten, enz. Zeer kleine bestellingen zijn helaas niet kostendekkend. Daarom hanteren wij een minimum bestelbedrag van € 19,95.